Cum platesc?
Modalitati si termeni de plata
Vanzatorul pune la dispozitia Utilizatorului urmtoarele metode de plata:
- online cu card
- ordin de plata / virament bancar in avans
- in numerar la livrare (sistem ramburs)
Plata online cu card:
Plata prin card bancar reprezinta un mijloc rapid si securizat pentru cumparaturi online. Sistemul proprietar al sistemului de plata utilizeaza solutii avansate antifrauda electronica prin care nu ne ofera acces la datele cardului dumneavoastra. Prin urmare, firma noastra nu poate fi facuta raspunzatoare de nici o frauda asupra cardului folosit la plata comenzii.
Acceptam plata cu carduri VISA, Master Card, Maestro si Visa Electron. Banii vor fi retrasi din contul Clientului in momentul finalizarii comenzii, respectiv a platii, in urma completarii datelor cardului si a sumei aferente valorii comenzii in interfata procesatorului de plati ce se va deschide din pagina cosului de cumparaturi.
Plata comenzilor care urmeaza a fi livrate prin locker se face exclusiv online, in momentul plasarii comenzii. Cumparatorul va primi telefonic prin SMS si prin email un cod cu care isi poate prelua comanda din locker.
Platile comenzilor care implica expedieri internationale se pot face doar anticipat, numai cu card bancar.
Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzactiile efectuate online cu cardul.
Plata prin virament bancar / ordin de plata:
In cazul in care Utilizatorul doreste sa plateasca prin virament bancar, procedura este urmatoarea:
- dupa plasarea comenzii, Utilizatorul primeste prin email factura proform cu toate detaliile necesare platii.
- dupa efectuarea platii, Clientul trebuie sa ne trimita un mesaj prin email care sa contina dovada platii / ordinul de plata emis de autoritatea bancara prin care s-a efectuat plata.
Vanzatorul incepe procesarea comenzii dupa ce primeste validarea platii din partea propriului departament financiar, respectiv confirmarea banilor in contul nostru bancar. Vanzatorul rezerva produsele pentru o perioada de maxim 2 zile lucratoare pana la primirea confirmarii platii. In situatia in care dupa aceasta perioada plata nu este confirmata in contul nostru bancar, comanda poate fi anulata.
Pentru platile prin virament nu este perceput nici un comision suplimentar din partea Vanzatorului.
Plata in numerar, in sistem ramburs la primirea coletului
In cazul in care Utilizatorul alege sa plateasca ramburs la primirea coletului, acesta este obligat sa efectueze plata la primirea coletului, in caz contrar coletul nu ii va fi livrat de Curier. Refuzul primirii coletului duce la rezilierea Contractului la distanta si descarca Vanzatorul de obligatia unei noi livrari a produsului respectiv. In urma platii, eliberarea chitantei se face de catre firma de curierat.
Pentru coletele expediate prin anumite firme de curierat, plata in sistem ramburs se poate efectua si cu card bancar.
Platile comenzilor care implica expedieri internationale nu se pot face ramburs, ci numai cu card bancar.
Pentru comenzile platite in sistem ramburs la curier, in cazul solicitarii unui retur, Cumparatorul trebuie sa comunice Vanzatorului un cont bancar unde va fi returnata contravaloarea comenzii, in decurs de maxim 10 zile de la acceptarea returului.
In situatia in care un Utilizator a refuzat o comanda din motive exclusiv imputabile acestuia, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a conditiona onorarea unor comenzi ulterioare acestui Utilizator. Orice comenzi ulterioare plasate de un astfel de Utilizator vor trebui achitate in avans, iar pentru prima comanda plata va trebui sa includa si costurile de livrare (dus-intors) pentru comanda refuzata.
Intr-o astfel de categorie intra Utilizatorii care:
- nu au fost gasiti la adresa indicata in comanda, respectiv au mentionat in comanda date de contact gresite
- nu au raspuns la apelul telefonic al curierului in vederea efectuarii livrarii
- au refuzat acceptarea sau plata comenzii
Aceste conditii se aplica pentru orice comenzi plasate de un astfel de Utilizator in orice website (inclusiv marketplace) in care produsele sunt livrate de Finezo S.R.L.
Cum platesc
Pentru a efectua o plata pe site-ul nostru, urmati pasii de mai jos:
Selectarea produselor:
Adaugati produsele dorite in cosul de cumparaturi.
Vizualizarea cosului:
Mergeti la cosul de cumparaturi si verificati produsele selectate. Asigurati-va ca cantitatile si articolele sunt corecte.
Finalizarea comenzii:
Click pe butonul „Finalizeaza comanda” pentru a trece la pagina de checkout.
Introducerea detaliilor de livrare:
Completati informatiile de livrare, inclusiv numele, adresa, numarul de telefon si email-ul.
Selectarea metodei de plata:
Alegeti metoda de plata preferata dintre optiunile disponibile.
Optiunile comune includ:
- Card de credit/debit: Introduceti detaliile cardului (numar, data expirarii, cod CVV).
- Transfer bancar: Urmati instructiunile pentru a transfera suma direct in contul nostru bancar.
- Plata la livrare (ramburs): Platiti in numerar curierului in momentul livrarii.
Revizuirea si confirmarea comenzii:
Verificati detaliile comenzii si asigurati-va ca totul este corect.
Click pe „Confirma comanda” pentru a finaliza achizitia.
Confirmarea platii:
Veti primi un email de confirmare a comenzii si a platii dupa ce tranzactia este procesata cu succes.
Daca aveti intrebari sau intampinati probleme in timpul procesului de plata, nu ezitati sa ne contactati la:
Email: contact@nitzi.ro
Telefon: +40 733 346 396