Livrare si retur

  1. Politica de livare

Livrarea comenzilor poate fi facuta prin urmatoarele metode:

  • Livrare prin curier rapid terestru

Se poate face oriunde pe teritoriul Romaniei cu urmatoarele firme de curierat rapid rutier:

  • Fan Courier – cost livrare 19 lei (TVA inclus), in aproximativ 24-48 ore lucratoare
  • Sameday – cost livrare 23 lei (TVA inclus), in aproximativ 24-48 ore lucratoare

Se poate face si in orice tara/destinatie din Europa (Germania, Italia, Spania, Marea Britanie, Franta,…), costul livrarii si timpul de livrare vor putea fi comunicate Clientului anterior livrarii, de la caz la caz, in functie de adresa de livrare, dimensiunile si greutatea coletului.

Livrarea se face cu firmele de curierat rutier international DPD si DHL.

  • Livrare in lockere - cost livrare 23 lei (TVA inclus), in aproximativ 24-48 ore lucratoare
  • Livrare ultra rapida prin curier rapid aerian, prin intermediul DHL
  1. Catre orice destinatie din Europa – termenul de livrare este de 24-48 ore lucratoare
  2. Catre orice destinatie internationala (S.U.A., Australia,…) – termenul de livrare este de maxim 72 ore lucratoare

www.nitzi.roeste un magazin online. De la sediul social nu se fac livrari personal catre clienti pentru comenzile lansate telefonic/online/prin email, ci DOAR cu expediere prin colet cu firma de curierat rapid.

Produsele se livreaza la adresa indicata in comanda si confirmata prin e-mail sau telefonic. In situatia in care comenzile nu sunt achitate anterior livrarii, comanda nu este livrata decat in situatia in care Clientul confirma: fie telefonic, fie prin SMS, sau prin email la solicitarea noastra de validare a acesteia.Aceasta confirmare a comenzii este absolut necesară dacă plata nu a fost efectuată anticipat. De asemenea putem efectua livrarea doar daca ati mentionat la inregistrare un nr de telefon valid. Neasumarea comenzii implica pierderea dreptului de a mai plasa comenzi in magazinul nostru online.

Procesarea comenzilor se face cronologic, in functie de primirea/confirmarea lor. Expedierea comenzilor se face in functie de stocul produselor incluse, in aceeasi zi, de luni pana vineri, in situatia in care comanda a fost plasata/confirmata pana in ora 15:00.

Comanda este pregatita imediat după confirmarea platii pentru produsele aflate in stoc, iar livrarea prin curier se realizeaza în 24 ore lucratoare din momentul expedierii, prin intermediul serviciului de curierat rapid.

Pot exista mici abateri drept exceptii de livrare la termen in perioadele extrem de aglomerate (ex. Craciun, anterior inceperii sezonului de scoala, in perioade ale diferitelor campanii de reduceri, condițiile meteo nefavorabile,…), avand in vedere ca firmele de curierat nu fac uneori fata numarului mare de colete care trebuie livrate. In aceste perioade termenul de livrare mentionat anterior poate fi depasit.

Pot exista situatii exceptionale, cand produsul comandat nu se mai afla pe stoc in momentul procesarii comenzii.

Cumparatorul va fi contactat telefonic in prealabil de catre firma de curierat pentru a obtine confirmarea prezentei acestuia la adresa mentionata pentru livrarea Comenzii. In cazul comenzilor cu ridicare personala este necesar ca persoana care va prelua coletul sa prezinte la punctul de ridicare un act de identitate si numarul comenzii. Cumparatorul se obliga sa fie prezent la adresa de livrare indicata, in intervalul orar in care curierul il anunta că livreaza comanda, in caz contrar urmand a suporta taxa de transport aferenta unei posibile noi livrari. Intervalul orar in care se livreaza comanda va putea fi modificat doar cu acordul curierului.

Livrarea se considera a fi indeplinita de catre firma noastra in momentul predarii coletului catre Cumparator sau a ridicarii acestuia din locker.

  1. Recepția Produselor

Cumpărătorul are obligatia de a semna bonul de livrare (AWB) prezentat de catre curier la livrarea coletului.

Recomandam Clientului sa verifice starea coletului inainte de a-l lua in primire de la curier. In situatiile in care starea coletului prezentat este deteriorata, recomandam sa se sesizeze acest aspect si sa se solicite curierului intocmirea unui proces verbal de sesizare/reclamatie, in care sa se mentioneze clar numarul AWB-ului, data, ora, numele curierului si propriul nume. Urmatorul pas pe care il recomandam este fie sa se refuze coletul, fie sa fie acceptat riscul asumat asupra produselor care eventual pot fi deteriorate in interiorul coletului. Pentru a putea face demersuri legate de conditiile in care a ajuns coletul la Client, sunt necesari a se parcurge acesti pasi obligatorii si a transmite catre noi dovezile corespunzatoare (fotografii relevante, numar sesizare/proces verbal).

Daca nu se respecta cele mentionate anterior si se recptioneaza produse deteriorate, orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

  1. Dreptul legal de retragere

3.1. Perioada de retragere

Clientul are dreptul legal de a-si retrage comanda sau a se retrage din contractul incheiat cu firma noastra in termen de 14 zile calendaristice, fără a motiva retragerea. Pentru a respecta termenul limita de retragere, este suficient sa ni se trimita in scris o comunicare de retragere inainte de expirarea acestui termen. Perioada de retragere va expira dupa 14 zile calendaristice de la data livrarii, adica data la care Clientul a intrat in posesia fizica a produselor comandate.

3.2. Exercitarea dreptului de retragere

Clientul trebuie sa informeze firma noastra cu privire la decizia de a se retrage, printr-un mesaj fara echivoc. Clientul trebuie sa trimita un email la adresa de contact afișata pe website-ul nostru cu declaratia fara echivoc de retragere. Trebuie sa se mentioneze numarul comenzii (ID-ul comenzii), numarul facturii, numarul contului bancar, titularul contului bancar (care trebuie sa fie identic cu numele care apare pe factura – in caz contrar nu se poate returna suma solicitata!) in care ar trebui sa fie rambursata suma si o declaratie clara in care sa se mentioneze ca se retrage din contractul de achizitie in cauza.

Rambursarea prin transfer bancar a costului produselor returnate se va face numai dupa primirea și verificarea produselor, astfel incat acestea sa respecte conditiile mentionate la pct.11.3.

3.3. Excepții

Nu se pot returna urmatoarele categorii de produse:

  • produse care prezinta deteriorari, modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, …
  • produse care nu respectă termenii certificatului de garanție (unde exista)
  • produse livrate in urma unei comenzi speciale
  • produse susceptibile a se deteriora sau expira rapid
  • produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii, din motive de igiena sau care au fost desigilate de Client
  • produse de ingrijire personala, igiena casei sau personala, accesorii medicale desigilate
  • produse identice, desigilate in cazul achizitionarii mai multor bucati
  • produse primite cadou in cadrul anumitor comenzi, cu scop de conditie a unei noi achizitii
  • produse consumabile, care nu pot fi revandute desigilate
  • produse care au fost montate si demontate (elemente rupte cu care au fost sigilate partile componente)
  • produse care sa contina urme de utilizare
  • produse care nu au toate accesoriile si etichetele intacte
  • produsele care nu au toate documentele insotitoare care atesta modalitatea de achizitionare, certificat garantie, manual instructiuni, etc.

3.4. Returul comenzilor

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000. Acestea se pot returna, in ambalajul original si in aceeasi stare perfecta in care au fost receptionate de Client, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

Daca se doreste schimbarea unui produs, schimbul va fi tratat drept retur si anume aambursarea se va face in conformitate cu aceasta sectiune, urmand ca, Clientul sa plaseze o noua comanda pentru produsul de inlocuire.

Daca se solicita nejustificat schimbarea unui produs, taxa de expediere a produsului de schimb, indiferent de valoarea acestuia va fi suportata de Client, chiar daca initial Clientul a beneficiat de transport gratuit – clauza care poate fi aplicata o singura data per comanda.

Orice produs returnat va trebui sa fie in pachet complet (in situatia comenzilor cu produse de tip pachet) si sa includa si eventualele produse oferite drept cadou de firma noastra in cadrul comenzii initiale.

Returnarea fizica a produselor comandate va fi precedata de completarea formularului de retur. Returnarea produselor se va face la adresa de retur mentionata pe website, pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. Clientul poarta raspunderea transportului retur al produselor, astfel incat acestea sa ajunga in stare perfecta la Vanzator.

NU vor fi acceptate colete (cu produse returnate) care au valoare ramburs! Conform legii, firma noastra va inapoia Clientului, prin transfer bancar, contravaloarea produselor returnate, in cel mult 10 de zile calendaristice de la data primirii produselor returnate. Suma inapoiata nu va include si cheltuielile de transport, ci doar contravaloarea produselor.

In situatia in care Clientul constata ca produsele comandate prezinta defectiuni sau vicii de fabricatie (nu defecte cauzate de utilizator, care contravin termenilor de garanție) trebuie sa aduca la cunostinta noastra acest aspect in termen de 48 de ore de la receptia comenzii. In caz contrar, orice sesizare va fi nula.

In aceasta categorie se incadreaza produsele care:

  • prezinta defecte
  • au fost livrate gresit fata de cele precizate in comanda
  • sunt neconforme cu specificatiile de pe website

Aceste produse vor fi inlocuite si expediate Clientului pe cheltuiala firmei noastre. In situatia in care Vanzatorul nu mai are in stoc produse identice, de comun acord cu Clientul, va livra produse similare sau va returna banii Clientului in termen de 10 zile calendaristice de la primirea in scris a deciziei Clientului.

Atentiune: micile diferente de nuante ale culorilor produselor reale, asa cum sunt prezentate pe website, pot aparea in functie de calitatea imaginii dispozitivului (telefon, tableta, monitor) pe care se vizualizeaza website-ul si nu pot constitui motive de returnare a produselor comandate.

3.5. Raspunderea Utilizatorului

Utilizatorul raspunde doar pentru diminuarea valorii produselor rezultata din manipulare, alta decat cea necesara pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a produselor. Daca se comanda un produs de pe website si apoi Clientul nu ridica sau nu plateste comanda din motive personale nejustificate, dar comanda a fost deja expediata de catre noi in urma confirmarii ei, va trebui sa achite taxele de transport tur – retur pentru comanda conform tarifelor de transport mentionate pe website-ul nostru.

Prin crearea si utilizarea Contului, Clientul / Utilizatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului si in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.

  1. Garantia

Toate produsele comercializate pe website-ul www.nitzi.ro beneficiaza de garanția legală de conformitate și respectă termenele conform legii 449/2003 si anume 30 zile calendaristice de la data cumpararii.

Garantia reprezinta orice angajament asumat de Finezo S.R.L. fata de Cumparator prin care acesta se obliga sa restituie Cumparatorului, fara solicitarea unor costuri suplimentare, pretul platit (fara contravaloarea costului de expediere), pretul de reparare sau pretul de inlocuire a produsului, daca acesta nu corespunde conditiilor de buna functionare.

Produsul beneficiaza de garantie în urmatoarele conditii:

- Cumparatorul a achizitionat produsul prin website-ul www.nitzi.ro si poate dovedi acest aspect (factura, bon fiscal, certificat de garantie, etc.)

- Cumparatorul a respectat instructiunile de montaj, folosire si intretinere ale produsului, acesta fiind utilizat conform instructiunilor impuse de producator

Situatii in care conditiile de garantie devin nule:

- avarii/deteriorari mecanice ale produsului, expunere excesiva la radiatii solare a produsului sau modificari fizice neautorizate ale acestuia

- defectarea produsului, ocazionata de nerespectarea instructiunilor de utilizare, intretinere, transport, manipulare si instalare ale acestuia, prevăzute în manualul de utilizare

- deteriorarea mecanică provocată prin lovirea produsului sau deteriorarea marcajului cu modelul şi seria acestuia

- deteriorarea prin inundare, incendiere, expunere la soare sau la descarcari electrice a produsului, modificari sau instalari necorespunzatoare, interventii neautorizate, manipulari necorespunzatoare

  1. Dreptul de proprietate intelectuala si industriala

Intregul continut al website-ului www.nitzi.ro, inclusiv dar nelimitandu-se la descrieri, logo-uri, simboluri comerciale, imagini statice si dinamice, diverse texte, continut multimedia, sunt proprietatea exclusiva a Finezo S.R.L., acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare) si este protejat de Legea nr. 8/1996, cu modificarile si completarile ulterioare - privind dreptul de autor si drepturile conexe, Legea nr.84/1998 - privind marcile si indicatiile geografice si Legea nr. 129/1992, republicata - privind desenele si modelele industriale.

Clientului/Cumparatorului/Utilizatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terti, modificarea si/sau alterarea, utilizarea, conectarea la website-ul nostru, expunerea, includerea oricarui conținut in orice alt context decat cel original intentionat de Finezo S.R.L., includerea oricarui continut in afara website-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Finezo S.R.L. asupra continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distribuirea unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului, altfel decat cu acordul scris expres al Finezo S.R.L..

Orice continut la care Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta acestor termeni si conditii, caz in care nici o actiune a acestuia nu este insotita de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre Finezo S.R.L. si acesta si fara nici o garantie implicita sau expres formulată din partea Finezo S.R.L. cu referire la acel continut.

Copierea, stocarea, modificarea ori transferarea cu orice titlu, in parte ori intreg a website-ului si/sau a continutului sau nu sunt permise sub nici o forma si sunt sanctionate potrivit legislatiei in vigoare.

VA MULTUMIM CA SUNTETI CLIENTUL WEBSITE-ULUI NOSTRU WWW.NITZI.RO !!!