Termeni si conditii
-
Generalitati
Vizitarea website-ului www.nitzi.ro si cumpararea produselor prezentate in acesta implica acceptarea integrala a termenilor si conditiilor care sunt detaliati in continuare.
-
Termeni si conditii
Acesti "Termeni si Conditii", inclusiv orice politici comerciale, cat si alti termeni si conditii mentionati in acest document sau disponibili pe website-ul www.nitzi.ro, in forma actuala dar si cu orice modificari ulterioare, reglementeaza relatia contractuala a clientului cu entitatea juridica Finezo S.R.L..
Va rugam sa cititi cu deosebita atentie paragraful Termeni si Conditii. Inainte de a finaliza comanda vi se va mentiona in mod clar sa acceptati Termenii si Conditiile in versiunea publicata pe website la momentul plasarii comenzii. Prin acceptarea acestor termeni sunteti de acord sa respectati Termenii si Conditiile in versiunea publicata pe website-ul nostru la momentul plasarii comenzii. Daca nu ii acceptati, nu puteti plasa comenzi pe website-ul nostru.
Firma noastra isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment continutul paragrafului “Termeni si Conditii”, prin postarea modificarilor pe website, fara o notificare prealabila. Schimbarile importante vor fi comunicate corespunzator si fara echivoc. Orice schimbare se va aplica oricarei noi comenzi. Chiar daca ati mai plasat comenzi pe website-ul nostru, recititi paragraful “Termeni si Conditii” de fiecare data inainte de a finaliza comanda. Prin acceptarea acestor Termeni si Conditii, sunteti de acord cu respectarea Termenilor si Condittiilor in versiunea publicata pe acest website la momentul vizitei dumneavoastra.
-
Definitii
Vanzator – firma Finezo S.R.L., prin intermediul magazinului sau online www.nitzi.ro, intitulat generic “nitzi.ro”.
Website – magazinul online gazduit la adresa web www.nitzi.ro.
Cumparator sau Client – poate fi orice persoana fizica majora, apta din punct de vedere legal pentru a incheia contracte obligatorii sau orice persoana juridica care efectueaza si achita o comanda. O persoana care plaseaza o comanda dar nu o achita nu este client.
Utilizator – orice persoana fizica majora sau persoana juridica inregistrata pe website care, prin finalizarea procesului de creare a unui cont, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice website-ului, mentionate in sectiunea Termeni si Conditii. Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate.
Cont – sectiunea din website formata dintr-o adresa de email si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul achizitiilor acestuia in website (comenzi, facturi fiscale, garantii produse, etc.). Favorite – sectiune din cont care permite Cumparatorului/Utilizatorului sa isi creeze Liste cu Produse pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei eventuale achizitii, folosindu-se de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Produselor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.
Cosul meu – sectiune din Cont care permite Cumparatorului/Utilizatorului sa adauge Produse pe care doreste sa le achizitioneze la momentul adaugarii sau la un moment ulterior; in cazul in care produsele nu sunt achizitionate la momentul adaugarii prin efectuarea Comenzii, Cumparatorul/Utilizatorul va beneficia de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a produselor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.
Comanda – document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Cumparator si Vanzator prin intermediul website-ului, prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului decizia sa ferma de a cumpara produse de pe website.
Campanie – actiunea stabilita de catre Vanzator si comunicata prin diverse metode, de a expune in scop comercial un numar finit de produse, cu pret diferit fata de pretul standard, cu stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp.
Contract – reprezinta contractul la distanta, online, incheiat intre Vanzator si Cumparator.
Continut – toate informatiile de pe website-ul magazinului online, cum ar fi produsele, textele, imaginile si continutul.
Comunicari Comerciale – orice tip de mesaj trimis prin diverse metode (ex.: email, SMS, telefonic, etc.) si care contine informatii generale si tematice concrete, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la produse deja cumparate, adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” sau sectiunea “Cont/Favorite” precum si alte comunicari cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie.
Tranzactie – plata unei sume rezultate din vanzarea de catre website-ul nitzi.ro catre Cumparator a unui serviciu sau produs, prin utilizarea modalitatilor de plata puse la dispozitie prin intermediul website-ului.
Specificatii – toate specificatiile si/sau caracteristicile produselor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.
Produs digital - produs livrat electronic catre client.
-
Continut
Website-ul www.nitzi.ro si toate informatiile continute de acesta sunt proprietatea firmei Finezo S.R.L. si sunt administrate de aceasta. Finezo S.R.L. are sediul social in Bucuresti, sec.3, str.Th.Sperantia nr.98, CUI: 50008108, fiind inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/8780/2024. Toate produsele prezentate sunt protejate de drepturi de autor la nivel international. Orice reproducere de tip “pirat” a acestor produse, partial sau integral, constituie furt intelectual si va fi adus imediat la cunostinta producatorilor acestora, care vor actiona prompt prin toate mijloacele pentru apararea dreptului de autor si pedepsirea celor vinovati.
Intregul continut al website-ului www.nitzi.ro (inclusiv logo-uri, texte, imagini, elemente grafice, baze de date, design web, programe etc.) este proprietatea Finezo S.R.L. si/sau a furnizorilor sai si este aparat de legile in vigoare pentru protectia drepturilor de autor si de legile privind proprietatea industriala si intelectuala. Utilizarea fara acordul scris explicit al Finezo S.R.L. a oricaror elemente enumerate mai sus, sub orice forma si in orice context, se pedepseste in conformitate cu legile in vigoare nationale sau internationale.
Continutul acestui website este permanent verificat si actualizat. Totusi, este posibil sa existe erori neintentionate. Descrierile si preturile pot fi modificate de catre Finezo S.R.L. fara preaviz. Fotografiile au caracter informativ, putand exista mici diferente fata de produsul real, pot fi schimbate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala. Eventualele promotii prezentate in website sunt valabile in limita stocului. Aceste promotii pot fi intrerupte in orice moment, fara instiintarea prealabila a vizitatorului.
-
Documente contractuale
Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau email) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale. Notificarea primita de catre Cumparator dupa efectuarea Comenzii, sub forma de mesaj prin email sau telefonic, are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii.
Continutul website-ului nostru, din punct de vedere legal, nu reprezinta o propunere pentru un contract de cumparare, ci o prezentare a ofertei noastre comerciale. Deci daca Utilizatorul plaseaza o comanda prin intermediul acestui website, aceasta constituie o oferta de cumparare a unor produse listate pe acest website. Comanda Utilizatorului este revizuita si eventual urmata de acceptarea din partea Vanzatorului, conform celor de mai jos.
Pentru motive justificate (lipsa stoc, produse deteriorate in stoc…) , Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea produselor din Comanda. Daca Vanzatorul modifica cantitatea de produse din Comanda, va anunta Cumparatorul si va returna acestuia imediat suma eventual achitata.
Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul mesajului electronic si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.
Pentru Comenzile neplatite ce urmeaza a fi ridicate de la depozit, preturile si rezervarile produselor sunt valabile 2 zile lucratoare de la inregistrarea Comenzii in sistem.
Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe website vor sta la baza Contractului, eventual in completarea acestuia fiind certificatul de garantie pentru produsele achizitionate (unde se aplica).
-
Comanda
“nitzi.ro” este un magazin online. Comenzile se pot face dupa cum urmeaza:
- online non-stop, permanent, 24 ore din 24 ore
- telefonic – in intervalul luni–vineri, in zile lucratoare, in intervalul 9-17
Comanda poate fi plasata electronic prin intermediul website-ului sau telefonic.
Pentru a face o comanda electronic pe website, se parcurge un proces la sfarsitul caruia Utilizatorul confirma comanda apasand butonul "Finalizeaza comanda" / ”Trimite comanda”. Aceasta actiune va indica in mod clar ca plasarea comenzii implica asumarea obligatiei de plata. Inainte de confirmarea comenzii, Utilizatorul este informat cu privire la pretul total care trebuie platit si are intotdeauna posibilitatea de a verifica si eventual de a corecta comanda. In cazul comenzilor telefonice, Utilizatorul este informat in ceea ce priveste suma de plata si modalitatea de livrare, inclusiv despre eventuale costuri suplimentare.
Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a produsului.
Dupa plasarea unei comenzi, Utilizatorul primeste un email prin care se confirma primirea si inregistrarea comenzii sale.
Acest lucru nu inseamna ca Vanzatorul a acceptat comanda. Toate comenzile sunt supuse acceptarii de catre Vanzator. Contractul dintre Utilizator si Vanzator va fi constituit numai dupa acceptarea de comenzii. Contractul se va referi strict la produsele pentru care s-a acceptat comanda, urmand a se transmite o confirmare de acceptare, telefonic sau prin email. In cazul in care nu se poate onora un contract din cauza stocului insuficient de produse, a unei erori tehnice sau a unor neconformitati constatate fizic in momentul procesarii comenzii, Utilizatorul va fi informat corespunzator si i se vor rambursa eventualele sume deja platite, in conformitate cu dispozitiile de rambursare din sectiunea referitoare la drepturile statutare ale Clientului de retragere, prevazute in acesti Termeni si Conditii, in decurs de cel mult 10 zile lucratoare de la data la care Clientul a comunicat decizia de terminare a contractului.
Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de Utilizator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nici o obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata pretinde celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
- neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
- invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri, in cazul platilor online;
- datele furnizate de catre Client/Cumparator pe website sunt incomplete si/sau incorecte;
A se avea in vedere ca doar produsele listate pe website-ul nostru care au descriere si pret de vanzare pot fi comandate.
Produsele incluse in materialele publicitare de orice tip prezentate in diverse canale media, inclusiv, dar fara a se limita la banner-ele afisate pe website-ul nostru, au strict scopul exclusiv de a promova un anumit brand sau produs, fara a crea obligatie contractuala din partea Finezo S.R.L. de a avea disponibile pentru vanzare acele produse.
-
Facturare
Preturile produselor si serviciilor afisate in cadrul website-ului nostru sunt conform legislatiei in vigoare.
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru produsele livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare. Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta comenzii ce contine produsele comandate si acceptate a fi comandate, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Cont / Comanda sau in format fizic in colet.
Pentru o comunicare corecta a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza datele ori de cate ori este cazul si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.
Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic in Cont sau prin intermediul postei electronice, la adresa de email mentionata in Cont sau in format fizic in colet.
In situatia in care Utilizatorul decide sa achite comanda cu cardul, datele cardului de plata nu vor fi accesibile firmei noastre si nici nu vor fi stocate de catre noi, ci de catre procesatorul de plati integrat in platforma, entitate autorizata la nivel national sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei identitate Utilizatorul / Cumparatorul va fi informat anterior introducerii datelor.
Pentru motive de securitate a tranzactiilor, Utilizatorul/ Cumparatorul este sfatuit sa nu ramana logat pe website si sa nu seteze optiunea de logare automata pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces in cont nu este permisa si se recomanda folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate.
-
Modalitati si termeni de plata
Vanzatorul pune la dispozitia Utilizatorului urmtoarele metode de plata:
- online cu card
- ordin de plata / virament bancar in avans
- in numerar la livrare (sistem ramburs)
8.1. Plata online cu card:
-
-
Plata prin card bancar reprezinta un mijloc rapid si securizat pentru cumparaturi online. Sistemul proprietar al sistemului de plata utilizeaza solutii avansate antifrauda electronica prin care nu ne ofera acces la datele cardului dumneavoastra. Prin urmare, firma noastra nu poate fi facuta raspunzatoare de nici o frauda asupra cardului folosit la plata comenzii.
Acceptam plata cu carduri VISA, Master Card, Maestro si Visa Electron. Banii vor fi retrasi din contul Clientului in momentul finalizarii comenzii, respectiv a platii, in urma completarii datelor cardului si a sumei aferente valorii comenzii in interfata procesatorului de plati ce se va deschide din pagina cosului de cumparaturi.
Plata comenzilor care urmeaza a fi livrate prin locker se face exclusiv online, in momentul plasarii comenzii. Cumparatorul va primi telefonic prin SMS si prin email un cod cu care isi poate prelua comanda din locker.
Platile comenzilor care implica expedieri internationale se pot face doar anticipat, numai cu card bancar.
Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzactiile efectuate online cu cardul.
8.2 Plata prin virament bancar / ordin de plata:
In cazul in care Utilizatorul doreste sa plateasca prin virament bancar, procedura este urmatoarea:
- dupa plasarea comenzii, Utilizatorul primeste prin email factura proform cu toate detaliile necesare platii.
- dupa efectuarea platii, Clientul trebuie sa ne trimita un mesaj prin email care sa contina dovada platii / ordinul de plata emis de autoritatea bancara prin care s-a efectuat plata.
Vanzatorul incepe procesarea comenzii dupa ce primeste validarea platii din partea propriului departament financiar, respectiv confirmarea banilor in contul nostru bancar. Vanzatorul rezerva produsele pentru o perioada de maxim 2 zile lucratoare pana la primirea confirmarii platii. In situatia in care dupa aceasta perioada plata nu este confirmata in contul nostru bancar, comanda poate fi anulata.
Pentru platile prin virament nu este perceput nici un comision suplimentar din partea Vanzatorului.
8.3. Plata in numerar, in sistem ramburs la primirea coletului
In cazul in care Utilizatorul alege sa plateasca ramburs la primirea coletului, acesta este obligat sa efectueze plata la primirea coletului, in caz contrar coletul nu ii va fi livrat de Curier. Refuzul primirii coletului duce la rezilierea Contractului la distanta si descarca Vanzatorul de obligatia unei noi livrari a produsului respectiv. In urma platii, eliberarea chitantei se face de catre firma de curierat.
Pentru coletele expediate prin anumite firme de curierat, plata in sistem ramburs se poate efectua si cu card bancar.
Platile comenzilor care implica expedieri internationale nu se pot face ramburs, ci numai cu card bancar.
Pentru comenzile platite in sistem ramburs la curier, in cazul solicitarii unui retur, Cumparatorul trebuie sa comunice Vanzatorului un cont bancar unde va fi returnata contravaloarea comenzii, in decurs de maxim 10 zile de la acceptarea returului.
In situatia in care un Utilizator a refuzat o comanda din motive exclusiv imputabile acestuia, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a conditiona onorarea unor comenzi ulterioare acestui Utilizator. Orice comenzi ulterioare plasate de un astfel de Utilizator vor trebui achitate in avans, iar pentru prima comanda plata va trebui sa includa si costurile de livrare (dus-intors) pentru comanda refuzata.
Intr-o astfel de categorie intra Utilizatorii care:
- nu au fost gasiti la adresa indicata in comanda, respectiv au mentionat in comanda date de contact gresite
- nu au raspuns la apelul telefonic al curierului in vederea efectuarii livrarii
- au refuzat acceptarea sau plata comenzii
Aceste conditii se aplica pentru orice comenzi plasate de un astfel de Utilizator in orice website (inclusiv marketplace) in care produsele sunt livrate de Finezo S.R.L.
-
Politica de livare
Livrarea comenzilor poate fi facuta prin urmatoarele metode:
Livrare prin curier rapid terestru
Se poate face oriunde pe teritoriul Romaniei cu urmatoarele firme de curierat rutier:
Fan Courier – cost livrare 19 lei (TVA inclus), in aproximativ 24-48 ore lucratoare
Sameday – cost livrare 23 lei (TVA inclus), in aproximativ 24-48 ore lucratoare
Se poate face si in orice tara/destinatie din Europa (Germania, Italia, Spania, Marea Britanie, Franta,…), costul livrarii si timpul de livrare vor putea fi comunicate Clientului anterior livrarii, de la caz la caz, in functie de adresa de livrare, dimensiunile si greutatea coletului.
Livrarea se face cu firmele de curierat rutier international DPD si DHL.
Livrare in lockere - cost livrare 23 lei (TVA inclus), in aproximativ 24-48 ore lucratoare
Livrare ultra rapida prin curier rapid aerian, prin intermediul DHL
Catre orice destinatie din Europa – termenul de livrare este de 24-48 ore lucratoare
Catre orice destinatie internationala (S.U.A., Australia,…) – termenul de livrare este de maxim 72 ore lucratoare“nitzi.ro” este un magazin online. De la sediul social nu se fac livrari personal catre clienti pentru comenzile lansate telefonic/online/prin email, ci DOAR cu expediere prin colet cu firma de curierat rapid.
Produsele se livreaza la adresa indicata in comanda si confirmata prin e-mail sau telefonic. In situatia in care comenzile nu sunt achitate anterior livrarii, comanda nu este livrata in situatia in care Clientul nu raspunde telefonic anterior expedierii in vederea confirmarii comenzii.
Procesarea comenzilor se face cronologic, in functie de primirea/confirmarea lor. Expedierea comenzilor se face in functie de stocul produselor incluse, in aceeasi zi, de luni pana vineri, in situatia in care comanda a fost plasata/confirmata pana in ora 15:00.
Comanda este pregatita imediat dupa confirmarea platii pentru produsele aflate in stoc, iar livrarea prin curier se realizeaza in 24 ore lucratoare din momentul expedierii, prin intermediul serviciului de curierat rapid.
Pot exista mici abateri drept exceptii de livrare la termen in perioadele extrem de aglomerate (ex. Craciun, anterior inceperii sezonului de scoala, in perioade ale diferitelor campanii de reduceri, conditiile meteo nefavorabile,…), avand in vedere ca firmele de curierat nu fac uneori fata numarului mare de colete care trebuie livrate. In aceste perioade termenul de livrare mentionat anterior poate fi depasit.
Pot exista situatii exceptionale, cand produsul comandat nu se mai afla pe stoc in momentul procesarii comenzii.
Cumparatorul va fi contactat telefonic in prealabil de catre firma de curierat pentru a obtine confirmarea prezentei acestuia la adresa mentionata pentru livrarea Comenzii. In cazul comenzilor cu ridicare personala este necesar ca persoana care va prelua coletul sa prezinte la punctul de ridicare un act de identitate si numarul comenzii. Cumparatorul se obliga sa fie prezent la adresa de livrare indicata, in intervalul orar in care curierul il anunta ca livreaza comanda, in caz contrar urmand a suporta taxa de transport aferenta unei posibile noi livrari. Intervalul orar in care se livreaza comanda va putea fi modificat doar cu acordul curierului.
Livrarea se considera a fi indeplinita de catre firma noastra in momentul predarii coletului catre Cumparator sau a ridicarii acestuia din locker.
-
Receptia Produselor
Cumparatorul are obligatia de a semna bonul de livrare (AWB) prezentat de catre curier la livrarea coletului.
Recomandam Clientului sa verifice starea coletului inainte de a-l lua in primire de la curier. In situatiile in care starea coletului prezentat este deteriorata, recomandam sa se sesizeze acest aspect si sa se solicite curierului intocmirea unui proces verbal de sesizare/reclamatie, in care sa se mentioneze clar numarul AWB-ului, data, ora, numele curierului si propriul nume. Urmatorul pas pe care il recomandam este fie sa se refuze coletul, fie sa fie acceptat riscul asumat asupra produselor care eventual pot fi deteriorate in interiorul coletului. Pentru a putea face demersuri legate de conditiile in care a ajuns coletul la Client, sunt necesari a se parcurge acesti pasi obligatorii si a transmite catre noi dovezile corespunzatoare (fotografii relevante, numar sesizare/proces verbal).
Daca nu se respecta cele mentionate anterior si se recptioneaza produse deteriorate, orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.
-
Dreptul legal de retragere
11.1. Perioada de retragere
Clientul are dreptul legal de a-si retrage comanda sau a se retrage din contractul incheiat cu firma noastra in termen de 14 zile calendaristice, fara a motiva retragerea. Pentru a respecta termenul limita de retragere, este suficient sa ni se trimita in scris o comunicare de retragere inainte de expirarea acestui termen. Perioada de retragere va expira dupa 14 zile calendaristice de la data livrarii, adica data la care Clientul a intrat in posesia fizica a produselor comandate.
11.2. Exercitarea dreptului de retragere
Clientul trebuie sa informeze firma noastra cu privire la decizia de a se retrage, printr-un mesaj fara echivoc. Clientul trebuie sa trimita un email la adresa de contact afisata pe website-ul nostru cu declaratia fara echivoc de retragere. Trebuie sa se mentioneze numarul comenzii (ID-ul comenzii), numarul facturii, numarul contului bancar, titularul contului bancar (care trebuie sa fie identic cu numele care apare pe factura – in caz contrar nu se poate returna suma solicitata!) in care ar trebui sa fie rambursata suma si o declaratie clara in care sa se mentioneze ca se retrage din contractul de achizitie in cauza.
Rambursarea prin transfer bancar a costului produselor returnate se va face numai dupa primirea si verificarea produselor, astfel incat acestea sa respecte conditiile mentionate la pct.11.3.
11.3. Exceptii
Nu se pot returna urmatoarele categorii de produse:
- produse care prezinta deteriorari, modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, …
- produse care nu respecta termenii certificatului de garantie (unde exista)
- produse livrate in urma unei comenzi speciale
- produse susceptibile a se deteriora sau expira rapid
- produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii, din motive de igiena sau care au fost desigilate de Client
- produse de ingrijire personala, igiena casei sau personala, accesorii medicale desigilate
- produse identice, desigilate in cazul achizitionarii mai multor bucati
- produse primite cadou in cadrul anumitor comenzi, cu scop de conditie a unei noi achizitii
- produse consumabile, care nu pot fi revandute desigilate
- produse care au fost montate si demontate (elemente rupte cu care au fost sigilate partile componente)
- produse care sa contina urme de utilizare
- produse care nu au toate accesoriile si etichetele intacte
- produsele care nu au toate documentele insotitoare care atesta modalitatea de achizitionare, certificat garantie, manual instructiuni, etc.
11.4. Returul comenzilor
Returul produselor fara justificare, se poate face doar daca au fost comandate de persoane fizice.
Returul produselor se poate face daca au fost comandate de persoane juridice doar in conditii de garantie sau neconformitate.
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000. Acestea se pot returna, in ambalajul original si in aceeasi stare perfecta in care au fost receptionate de Client, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
Daca se doreste schimbarea unui produs, schimbul va fi tratat drept retur si anume rambursarea se va face in conformitate cu aceasta sectiune, urmand ca, Clientul sa plaseze o noua comanda pentru produsul de inlocuire.
Daca se solicita nejustificat schimbarea unui produs, taxa de expediere a produsului de schimb, indiferent de valoarea acestuia va fi suportata de Client, chiar daca initial Clientul a beneficiat de transport gratuit – clauza care poate fi aplicata o singura data per comanda.
Orice produs returnat va trebui sa fie in pachet complet (in situatia comenzilor cu produse de tip pachet) si sa includa si eventualele produse oferite drept cadou de firma noastra in cadrul comenzii initiale.
Returnarea fizica a produselor comandate va fi precedata de completarea formularului de retur. Returnarea produselor se va face la adresa de retur mentionata pe website, pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. Clientul poarta raspunderea transportului retur al produselor, astfel incat acestea sa ajunga in stare perfecta la Vanzator.
NU vor fi acceptate colete (cu produse returnate) care au valoare ramburs! Conform legii, firma noastra va inapoia Clientului, prin transfer bancar, contravaloarea produselor returnate, in cel mult 10 de zile calendaristice de la data primirii produselor returnate. Suma inapoiata nu va include si cheltuielile de transport, ci doar contravaloarea produselor.
In situatia in care Clientul constata ca produsele comandate prezinta defectiuni sau vicii de fabricatie (nu defecte cauzate de utilizator, care contravin termenilor de garantie) trebuie sa aduca la cunostinta noastra acest aspect in termen de 48 de ore de la receptia comenzii. In caz contrar, orice sesizare va fi nula.
In aceasta categorie se incadreaza produsele care:
- prezinta defecte
- au fost livrate gresit fata de cele precizate in comanda
- sunt neconforme cu specificatiile de pe website
Aceste produse vor fi inlocuite si expediate Clientului pe cheltuiala firmei noastre. In situatia in care Vanzatorul nu mai are in stoc produse identice, de comun acord cu Clientul, va livra produse similare sau va returna banii Clientului in termen de 10 zile calendaristice de la primirea in scris a deciziei Clientului.
Atentiune: micile diferente de nuante ale culorilor produselor reale, asa cum sunt prezentate pe website, pot aparea in functie de calitatea imaginii dispozitivului (telefon, tableta, monitor) pe care se vizualizeaza website-ul si nu pot constitui motive de returnare a produselor comandate.
11.5. Raspunderea Utilizatorului
Utilizatorul raspunde doar pentru diminuarea valorii produselor rezultata din manipulare, alta decat cea necesara pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a produselor. Daca se comanda un produs de pe website si apoi Clientul nu ridica sau nu plateste comanda din motive personale nejustificate, dar comanda a fost deja expediata de catre noi in urma confirmarii ei, va trebui sa achite taxele de transport tur – retur pentru comanda conform tarifelor de transport mentionate pe website-ul nostru.
Prin crearea si utilizarea Contului, Clientul / Utilizatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului si in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.
11.6. Raspunderea Vanzatorului
Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte le poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.
Excludem orice raspundere (fie pe baza de contract sau pe orice alta baza) care decurge din sau in legatura cu vanzarea unui produs, altfel de cum se prevede in legislaitia in vigoare.
Nu vom fi tinuti responsabili pentru orice neexecutare sau pentru intarzierea in executarea oricareia dintre obligatiile noastre in temeiul unui contract, in masura in care este cauzata de evenimente in afara controlului nostru rezonabil (un eveniment de forta majora). Un eveniment de forta majora include, fara a se limita la, rebeliune civila, revolta, atac terorist, razboi, incendiu, dezastre naturale, epidemii, imposibilitatea de a utiliza transportul, aeronavele sau alte mijloace de transport public sau privat, imposibilitatea de a utiliza retelele de telecomunicatii publice sau private, legile, legislatiile, reglementarile sau restrictiile oricarui guvern.
-
Garantia
Toate produsele comercializate pe website-ul www.nitzi.ro beneficiaza de garantia legala de conformitate si respecta termenele conform legii 449/2003 si anume 30 zile calendaristice de la data cumpararii.
Garantia reprezinta orice angajament asumat de Finezo S.R.L. fata de Cumparator prin care acesta se obliga sa restituie Cumparatorului, fara solicitarea unor costuri suplimentare, pretul platit (fara contravaloarea costului de expediere), pretul de reparare sau pretul de inlocuire a produsului, daca acesta nu corespunde conditiilor de buna functionare.
Produsul beneficiaza de garantie in urmatoarele conditii:
- Cumparatorul a achizitionat produsul prin website-ul www.nitzi.ro si poate dovedi acest aspect (factura, bon fiscal, certificat de garantie, etc.)
- Cumparatorul a respectat instructiunile de montaj, folosire si intretinere ale produsului, acesta fiind utilizat conform instructiunilor impuse de producator
Situatii in care conditiile de garantie devin nule:
- avarii/deteriorari mecanice ale produsului, expunere excesiva la radiatii solare a produsului sau modificari fizice neautorizate ale acestuia
- defectarea produsului, ocazionata de nerespectarea instructiunilor de utilizare, intretinere, transport, manipulare si instalare ale acestuia, prevazute in manualul de utilizare
- deteriorarea mecanica provocata prin lovirea produsului sau deteriorarea marcajului cu modelul şi seria acestuia
- deteriorarea prin inundare, incendiere, expunere la soare sau la descarcari electrice a produsului, modificari sau instalari necorespunzatoare, interventii neautorizate, manipulari necorespunzatoare
-
Dreptul de proprietate intelectuala si industriala
Intregul continut al website-ului www.nitzi.ro, inclusiv dar nelimitandu-se la descrieri, logo-uri, simboluri comerciale, imagini statice si dinamice, diverse texte, continut multimedia, sunt proprietatea exclusiva a Finezo S.R.L., acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare) si este protejat de Legea nr. 8/1996, cu modificarile si completarile ulterioare - privind dreptul de autor si drepturile conexe, Legea nr.84/1998 - privind marcile si indicatiile geografice si Legea nr. 129/1992, republicata - privind desenele si modelele industriale.
Clientului/Cumparatorului/Utilizatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terti, modificarea si/sau alterarea, utilizarea, conectarea la website-ul nostru, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de Finezo S.R.L., includerea oricarui continut in afara website-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Finezo S.R.L. asupra continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distribuirea unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului, altfel decat cu acordul scris expres al Finezo S.R.L..
Orice continut la care Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta acestor termeni si conditii, caz in care nici o actiune a acestuia nu este insotita de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre Finezo S.R.L. si acesta si fara nici o garantie implicita sau expres formulata din partea Finezo S.R.L. cu referire la acel continut.
Copierea, stocarea, modificarea ori transferarea cu orice titlu, in parte ori intreg a website-ului si/sau a continutului sau nu sunt permise sub nici o forma si sunt sanctionate potrivit legislatiei in vigoare.
-
Comunicari si recomandari comerciale
Cumparatorul/Utilizatorul/Clientul isi poate modifica in orice moment optiunea cu privire la acordul dat Vanzatorului pentru diverse comunicari comerciale ce pot contine informatii generale sau tematice, inclusiv informatii cu privire la oferte si promotii, astfe:
- prin accesarea link-ului de dezabonare (unsubscribe) mentionat specific in comunicarile comerciale
- prin contactarea directa a Vanzatorului
Prin adaugarea de produse in cosul de cumparaturi, Cumparatorul/Utilizatorul accepta implicit recomandari ce cuprind produse similare celor adaugate in cosul de cumparaturi
In urma achizitionarii unui produs, Vanzatorul va transmite Cumparatorului/Utilizatorului comunicari de natura comerciala ce cuprind sugestii de produse recomandate a fi utilizate complementar cu produsul achizitionat.
-
Reduceri si promotii
Pe website-ul www.nitzi.ro pot exista campanii de promovare si reduceri prin utilizarea de coduri de reducere ce modifica valoarea cosului de cumparaturi sau prin simpla mentionare a acestora in pagina produsului ce modifica pretul de cumparare produslui.
Exceptie fac cardurile cadou, care nu reprezinta produse, ci vouchere cu scop multiplu. Pentru cardurile cadou nu se aplica reduceri, puncte de fidelizare sau alte tipuri de beneficii, ci se achizitioneaza la pret intreg.
Reducerile pot fi oferite in diverse forme cum ar fi promotii, reduceri de fidelitate acordate individual, aleatoriu sau ca urmare a participarii la un concurs sau chestionar.
Reducerile pot fi scazute si din valoarea totala a pretului urmatoarei comenzi. In cazul unei comenzi ce include mai multe produse, se poate aplica uniform un procent de reducere pentru fiecare produs in parte sau diferentiat in situatia in care exista procente diferite de reducere pentru diverse produse incluse in comanda.
Cand se returneaza un produs, suma rambursata va fi egala cu suma efectiv achitata la comanda initiala, chiar daca ulterior produsul returnat este comercializat la un pret mai mare.
- Reducerea nu poate fi acordata in numerar sau ramburs.
Sistemul de comanda permite aplicarea unui singur voucher de reducere per comanda, acestea nefiind cumulabile intre ele si nici cu alte promotii.
Voucherele si cupoanele de reducere au o perioada de valabilitate limitata, prestabilita si notificata in prealabil in momentul generarii acestora, cum ar fi in contul de client, in pagina de campanie, in newsletter, in email, in pagina de Facebook, etc.. Voucherele nu pot fi utilizate dupa data expirarii.
-
Confidentialitate
Finezo S.R.L. va pastra strict confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care le furnizeaza Clientul. Nu va dezvalui informatiile furnizate decat in situatia in care organe statale abilitate le vor solicita in limita specifica a legii, iar Clientul va fi imediat instiintat corespunzator.
Fara acordul prealabil scris al Vanzatorului, Cumparatorul/Clientul nu va face nici un fel de declaratie publica cu privire la comanda plasata pe website-ul nostru.
-
Frauda
Orice incercare a unui Utilizator/Client de a accesa datele personale ale altui Utilizator/Client, de a modifica continutul website-ului www.nitzi.ro sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza acest website este considerata tentativa de fraudare a sistemelor Finezo S.R.L. si firma noastra va demara imediat actiunea penala ferma si imediata impotriva celor vinovati direct sau indirect.
-
Litigii
Orice litigiu aparut intre Utilizator/Client si Finezo S.R.L. va fi initial propus spre rezolvare prin cale amiabila. In cazul in care nu se reuseste acest lucru, competenta revine instantelor de judecata din Bucuresti, Romania.
-
Dispozitii finale
Finezo S.R.L. isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari asupra oricarei clauze aici prezentate, precum si orice modificari asupra website-ului www.nitzi.ro fara a fi necesara vreo notificare prealabila catre utilizatori in acest sens.
Daca oricare dintre conditiile de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta nu va afecta valabilitatea celorlalte conditii. Odata cu lansarea unei comenzi si cumpararea unui produs, Cumparatorul accepta fara obiectiuni termenii si conditiile de utilizare, valoarea acestora fiind aceeasi cu a unui contract valabil incheiat.
-
Forta majora
Forta majora invocata si probata de una din parti in conditiile legii, exonereaza partile de obligatii - cu exceptia obligatiei de plata pentru serviciile prestate pana la aparitia ei si numai pe durata fortei majore.
Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor, aparut obiectiv, fara instiintare prealabila si care nu poate fi evitat.